Bereikbaarheid en klachtenprocedure

E-mails en contactformulieren

Wij doen ons best alle vragen en klachten zo spoedig mogelijk te behandelen en eventuele onduidelijkheden zo spoedig mogelijk op te helderen. Wij zijn voornamelijk tijdens onze openingstijden in de gelegenheid uw klacht(en)/(aan)vragen/opmerking(en)/bestelling(en) etc. in behandeling te nemen, uitzonderingen daargelaten. Wij streven ernaar om contactformulieren, e-mails en andere correspondentie binnen 2 werkdagen te beantwoorden. Gemiddeld genomen kunt u, indien wij geopend zijn, nog dezelfde dag antwoord verwachten.

Klachten

  • U kunt bij ons een klacht indienen over door ons geleverde producten, of door ons geleverde diensten.
  • Klachten worden uiterlijk binnen 5 werkdagen in behandeling genomen.U ontvangt geen ontvangstbevestiging van uw klacht.
  • Het kan voorkomen dat er om toelichting bij uw klacht(en) wordt gevraagd door een van onze medewerkers.
  • Klachten worden uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk beantwoord.
  • Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Contactmogelijkheden

Showroom bezoek en telefonisch contact

Bezoekt u onze showroom, dan kunt u uiteraard al uw vragen persoonlijk aan ons stellen en heeft u direct duidelijkheid. Ditzelfde geldt voor telefonisch contact. U kunt ons op de volgende momenten bezoeken en/of telefonisch bereiken:

Maandag10:00 – 17:00
Dinsdag10:00 – 17:00
WoensdagGesloten
Donderdag10:00 – 17:00
Vrijdag10:00 – 17:00
Zaterdag10:00 – 17:00
Zondag*11.00 – 17.00

*Iedere eerste zondag van de maand. Uitgezonderd juni, juli en augustus. Afwijkende tijden zijn na telefonische afspraak mogelijk.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)