Bij Springvale Chesterfields kunt u uw gloednieuwe of gebruikte Chesterfield meubel(s) op verschillende manieren bestellen. Op deze pagina informeren wij u graag over de verschillende mogelijkheden. Per betaalmogelijkheid hebben wij een korte toelichting geschreven. Mocht u naderhand vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen.
- Per e-mail;
- Hiervoor kunt u gebruik maken van;
- Het algemene contactformulier.
- Het formulier “Product (aan)vraag” onder het gelijknamige tabblad. Dit tabblad vindt u op iedere productpagina van elke categorie behalve “Onderhoud”.
- Hiervoor kunt u gebruik maken van;
- Rechtstreeks via de webshop (momenteel alleen beschikbaar voor “Onderhoud” en “Tweedehands”);
- Navigeer via de navigatie of zoekfunctie naar de gewenste categoriepagina of het gewenste product.
- Klik op “In Winkelmand”.
- U wordt automatisch geredirect naar de pagina “Winkelmand”. Mocht u niet direct willen afrekenen kunt via de navigatie of zoekfunctie navigeren naar een andere pagina.
- Controleer uw bestelling. Let op: Na deze stap heeft u nog wel de mogelijkheid uw bestelling te controleren, maar niet meer aan te passen. Vanuit (een) volgend(e) stap(pen) zult u terug moeten naar deze stap/pagina om een eventuele aanpassing door te geven/voeren.
- Na de controle kiest u de gewenste (beschikbare) verzendmethode. Klik hier voor meer informatie.
- Klik op “Doorgaan naar afrekenen” om het afreken proces in gang te zetten. In dit proces voert u uw persoonlijke gegevens in en kiest u de gewenste betaalmethode.
- Vul al uw persoonlijke gegevens in voor in ieder geval de velden met een rood * teken achter de veldnaam.
- Controleer uw bestelling nogmaals.
- Pas indien nodig de door u gewenste verzendmethode aan.
- Lees onze algemene voorwaarden en accepteer deze om de bestelling te voltooien. Let op: Op het moment van klikken op de knop “Bestelling plaatsen” gaat u met ons (Springvale Chesterfields, Gouda) een overeenkomst aan.
- Klik op “Bestelling plaatsen”. U wordt naar het betaalscherm van de door u gekozen betaalmethode geleid. In dit scherm heeft u altijd de mogelijkheid de betaling te annuleren. Klik hiervoor op “Annuleren”, of iedere andere optie van een dergelijke strekking.
- Nadat u de bestelling heeft geplaatst nemen wij de order direct in behandeling. Afhankelijk van het/de product(en) nemen wij via e-mail, telefoon of beide contact met u op. U wordt dan op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.
- Na ontvangst van het product, met uitzondering van op maat bestelde en gemaakte producten, heeft u de mogelijkheid om binnen 14 dagen gebruik te maken van het herroepingsrecht. Meer informatie hierover vindt u hier.
- Per telefoon (0182-686873);
- U kunt uw bestelling telefonisch doorgeven. U ontvangt dan per e-mail of post de orderbevestiging.
- In onze showroom in Gouda. Bekijk onze openingstijden.
Betaalmethoden waarvoor u in onze webshop kunt kiezen:
- Ideal: Betaal eenvoudig via Ideal via uw eigen bank.
- Mister Cash/Bancontact: Betaal eenvoudig via Bancontact .
- Achteraf betalen met Billink: Eerst uw producten ontvangen, later betalen (binnen 14 dagen).
- Afrekenen in onze showroom: Alleen mogelijk indien de bestelling in de showroom is geplaatst.
- Afrekenen bij onze koerier(s): Alleen mogelijk indien de bestelling in de showroom is geplaatst.
Er worden géén extra kosten in rekening gebracht voor bovenstaande betaalmethodes.